Главная » Файлы » Мои файлы

ОСВІТА і викладацька діяльність
25 Октября 2011, 19:46


Ханецька Наталя Вікторівна

2001 р. закінчила Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Початкове навчання та практична психологія” та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, практичного психолога.

2005 р., Київ, Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України, захист дисертації на тему: „Психологічні передумови розвитку молодшого школяра як суб’єкта учіння”, педагогічна та вікова психологія – 19.00.07.

Підвищення кваліфікації за останні 5 років:


Участь і обговорення наукових психологічних проблем на засіданнях лабораторії навчання Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України;

Участь у навчально-науковій освітній програмі з Позитивної Психотерапії „Основи психологічного консультування з використанням позитивного подходу” (Тернопіль, 15 березня 2002 р.);

Виступи на Четвертій науково-практичній конференції "Психологічна наука в медичній та соціальній практиці” (Київ, 23-24 травня 2002);

Участь у навчально-науковій освітній програмі з Позитивної Психотерапії „Основи Позитивної Психотерапії” (Тернопіль, 30 червня – 4 липня 2002 р.);

Участь у навчально-науковій освітній програмі з Позитивної Психотерапії „Методи і техніки Позитивної Психотерапії” (Тернопіль, 9-12 листопада 2002 р.);

Участь у навчально-науковій освітній програмі з Позитивної Психотерапії „Супервізія, випускний колоквіум” (Тернопіль, 26-29 січня 2003 р.);

Всеукраїнській науково-практичній конференції "Психолого-педагогічні засади професійного становлення особистості практичного психолога і соціального педагога в умовах вищої школи” (Тернопіль, 27-28 лютого 2003);

Шостій Міжнародній конференції молодих науковців "Проблема особистості в науці: результати та перспективи досліджень” (Київ, 25-26 вересня 2003);

Науково-практичній конференції „Соціально-психологічні детермінанти особистісного становлення сучасної молоді” (Київ, 1-3 жовтня 2003);

V Міжнародних психологічних читаннях "Психологія: історія і сучасність” (Харків, 24 жовтня 2003);

Міжнародній науково-практичній конференції "Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін в умовах моделювання освітнього середовища” (Полтава, 27-28 травня 2004 р.);

Науково-технічній конференції” Соціальна робота – ознака демократизації суспільства” (Хмельницький, ХНУ, 21-22 жовтня 2004 р.);

ІІ Міжнародній науково-практичній конференції (Київ, 28 березня 2005р.);

Участь у навчально-науковій освітній програмі з Позитивної Психотерапії „Психотерапія – наука, професія та послуга ХХІ століття. Особистий досвід: робота з базовими емоційними установками” (Тернопіль, 8-12 квітня 2005 р.);

Участь у навчально-науковій освітній програмі з Позитивної Психотерапії „Терапевтичний процес та терапевтичні відносини: планування, ведення, аналіз” (Тернопіль, 6-10 жовтня 2005 р.);

Всеукраїнській науково-практичній конференції „Інноваційні технології у наукових дослідженнях і навчальному процесі вищого закладу освіти” (Полтава, 2006 р.);

Участь у навчально-науковій освітній програмі з Позитивної Психотерапії „Позитивна психотерапія та психосоматичні розлади” (Тернопіль, 26-30 січня 2006 р.);

ХХХІV науково-технічній конференції (Хмельницький, ХНУ, 22-24 лютого 2006р.);

Участь у навчально-науковій освітній програмі з Позитивної Психотерапії „Позитивна сімейна психотерапія та консультування” (Тернопіль, 1-3 квітня 2006 р.);

ІV Міжнародній науково-практичній конференції „Православні духовні цінності в умовах глобалізму” (Київ, МАУП, 4 квітня 2006р.);

Авторському майстер-класі з психотерапії Т.Калашнік „Керування часом” (Тернопіль, 18 травня 2006 р.);

Тренінгу-семінарі з психотерапії Т.Калашнік „Коучінг – психотехнології психологічного супроводу бізнесу” (Тернопіль, 19 травня 2006 р.);

І-му Всеукраїнському фестивалі-конференції з Позитивної психотерапії „Єдність у багатоманітності” (Черкаси, 30 серпня-2 липня 2006 р.);

Участь у навчально-науковій освітній програмі з Позитивної Психотерапії „Групова позитивна психотерапія” (Тернопіль, 7-11 серпня 2006 р.);

Участь у навчально-науковій освітній програмі з Позитивної Психотерапії „Психіатрична пропедевтика та фармакологія. Робота з нормою та патологією в Позитивній Психотерапії” (Тернопіль, 10-14 листопада 2006 р.);

Всеукраїнській науково-практичній конференції „Педагогіка і психологія в контексті гуманізації освіти” (Хмельницький, 23-28 січня 2007р.);

Авторському семінарі Ш.О.Амонашвілі „Основи гуманно-особистісного підходу до дітей у освітньому процесі” (Хмельницький, 23-28 січня 2007р.);

Науково-технічній конференції (Київ, Університет ім. Т.Г. Шевченка, лютий, 2007);

Участь у навчально-науковій освітній програмі з Позитивної Психотерапії „Позитивна психотерапія в інших галузях: у менеджменті, бізнес-консультуванні, соціальній роботі та освіті” (Тернопіль, 22-26 березня 2007 р.);

Всеукраїнській науково-практичній конференції „Проблеми освіти в суспільстві ноосферної епохи” (Освіта сталого розвитку) (Київ, 19-20 квітня 2007 р.);

Авторському семінарі Н.Пезешкіана „Позитивна психотерапія в дії” (Київ, 15 травня 2007 р.);

Міжнародному науково-практичному семінарі „Позитивна психотерапія в дії” (Київ, 16 травня 2007 р.);

Участь у Міжнародній науково-практичній конференції „Транскультурна Позитивна психотерапія ХХІ століття” (Київ, Будинок вченого, 17-18 травня 2007 р.).


Список публікацій за весь час наукової діяльності:

1. Привласнення навчального завдання як чинник розвитку суб’єкта навчання // Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д. – К.: 2002, т.ІV, ч.4. – С.144-148. – 0,32 д.а.

2. Розвиток суб’єкта учіння під час привласнення учбової задачі // Актуальні проблеми психології. Том І.: Зб. Наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д., Карамушки Л.М. – К.: Міленіум, 2002. – Ч.8. – С. 88-91. – 0,35 д.а.

3.Розвиток суб’єкта учіння в процесі навчальної діяльності //Психологічна наука в медичній та соціальній практиці. Матеріали ІV-ї науково-практичної конференції. – Київ, 2002. – С. 73- 83. – 0,75 д.а.

4. Особливості суб’єктного розвитку індивіда //Психолого-педагогічні засади професійного становлення особистості практичного психолога і соціального педагога в умовах вищої школи. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Тернопіль, 2003. – С.165-171. – 0,25 д.а.

5. Особистість і суб’єкт – тотожність чи розбіжність? // Проблема особистості в науці: результати та перспективи досліджень. Тези доповідей Шостої Міжнародної конференції молодих науковців. – К., 2003. – С.14-16. – 0,15 д.а.

6. Якісний аналіз структури суб’єкта навчання // Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д. – К.: 2004, т.VІ, ч.4. – С. 340-345. – 0,32 д.а.

7. Підвищення рівня суб’єктності навчання як психологічна проблема // Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д. – К.: 2004, т.VІ, ч.5. – С. 360-365. – 0,31 д.а.

8. Теорія розвитку суб’єктності в умовах моделювання освітнього середовища // Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін в умовах моделювання освітнього середовища. Міжнародна науково-практична конференція. Збірник наукових праць 27-28 травня 2004 року. – Полтава, 2004. – С. 216-219. – 0, 30 д.а.

9. „Учбова задача” як предмет психолого-педагогічного аналізу // Соціально-психологічні детермінанти особистісного становлення сучасної молоді. Матеріали науково-практичної конференції. - Київ, 2004. – С.83-91. – 0,16 д.а.

10. Феномен привласнення учбової задачі в процесі учіння // Соціальна робота – ознака демократизації суспільства. Збірник наукових праць. – Хмельницький, 2004. – С.62-64. – 0,15 д.а.

11. Психологічні аспекти розвитку творчих здібностей у студентської молоді // Інноваційні технології у наукових дослідженнях і навчальному процесі вищого закладу освіти. Збірник наук. статей конференції. – Полтава, 2006.- С.84-90. – 0,20 д.а.

12. Психологічна проблема розвитку творчого потенціалу // Православні духовні цінності в умовах глобалізму: Матеріали ІV Міжнародної наук.-практ. конф. – Київ.: МАУП, 2007. – С.378-381. – 0,16 д.а.

13. Проблема суб’єкта учбової діяльності як об’єкт філософсько-психологічного аналізу // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук: Збірник наукових праць викладачів за підсумками науково-дослідної роботи в 2006 р. – Хмельницький: ХНУ, 2007, С.52-54). – 0,15 д.а.

14. Проблеми особливостей узалежненої поведінки молоді підліткового віку та її корекція // Педагогіка і психологія в контексті гуманізації освіти: Збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції 23-28 січня 2007 р.) – Хмельницький, 2007. – С.110-111. – 0,10 д.а.

Список конференцій за останні 5 років:


Виступи на Четвертій науково-практичній конференції "Психологічна наука в медичній та соціальній практиці” (Київ, 23-24 травня 2002);

Всеукраїнській науково-практичній конференції "Психолого-педагогічні засади професійного становлення особистості практичного психолога і соціального педагога в умовах вищої школи” (Тернопіль, 27-28 лютого 2003);

Шостій Міжнародній конференції молодих науковців "Проблема особистості в науці: результати та перспективи досліджень” (Київ, 25-26 вересня 2003);

Науково-практичній конференції „Соціально-психологічні детермінанти особистісного становлення сучасної молоді” (Київ, 1-3 жовтня 2003);

V Міжнародних психологічних читаннях "Психологія: історія і сучасність” (Харків, 24 жовтня 2003);

Міжнародній науково-практичній конференції "Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін в умовах моделювання освітнього середовища” (Полтава, 27-28 травня 2004 р.);

Науково-технічній конференції” Соціальна робота – ознака демократизації суспільства” (Хмельницький, ХНУ, 21-22 жовтня 2004 р.);

ІІ Міжнародній науково-практичній конференції (Київ, 28 березня 2005р.);

Всеукраїнській науково-практичній конференції „Інноваційні технології у наукових дослідженнях і навчальному процесі вищого закладу освіти” (Полтава, 2006 р.);

ХХХІV науково-технічній конференції (Хмельницький, ХНУ, 22-24 лютого 2006р.);

ІV Міжнародній науково-практичній конференції „Православні духовні цінності в умовах глобалізму” (Київ, МАУП, 4 квітня 2006р.);

І-му Всеукраїнському фестивалі-конференції з Позитивної психотерапії „Єдність у багатоманітності” (Черкаси, 30 серпня-2 липня 2006 р.);

Всеукраїнській науково-практичній конференції „Педагогіка і психологія в контексті гуманізації освіти” (Хмельницький, 23-28 січня 2007р.);

Науково-технічній конференції (Київ, Університет ім. Т.Г. Шевченка лютий, 2007);

Всеукраїнській науково-практичній конференції „Проблеми освіти в суспільстві ноосферної епохи” (Освіта сталого розвитку) (Київ, 19-20 квітня 2007 р.);

Участь у Міжнародній науково-практичній конференції „Транскультурна Позитивна психотерапія ХХІ століття” (Київ, Будинок вченого, 17-18 травня 2007 р.).

Методичні видання:

Психологія творчості та обдарованості. Програма, методичні вказівки для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка” / Ханецька Н.В. – Хмельницький: ХНУ, 40 с. готується до друку (жовтень 2007 р.)

Курси лекцій:

Психологія творчості та обдарованості

Психологія та педагогіка

Робота практичного психолога в закладах освіти

Психологія


Если вам понравился данный материал, пожалуйста, нажмите на кнопку от facebook, vkontakte, tweeter или другую (находятся ниже) – чтобы о нем узнали другие люди. 
Мы будем вам очень благодарны! Спасибо!

Категория: Мои файлы | Добавил: khanetska
Просмотров: 1122 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: